reede, 26. juuni 2009

Velonoidide välisdebüüt




Tere ka teistele.

Proovin siinkohal anda väikese ülevaate meie (Priit ja Ramsa) esimesest välisvõistlus debüüdist. Kiluvaraste kiituseks peab küll ütlema, et korraldus, raja tähistus ja muu oli igati tasemel.
Kui olime jõudnud starti siis selgus, et seal oli umbes paarsada TEGIJAT ja mulle sai kohe selgeks, et mina olen vist valel ajal vales kohas. Peale stardipauku tekkis kohe suur tolmupilv ja rohkem mina neid ei näinud. Kui Ramsa, politsei ja kiirabi olid minuga kümmekond kilomeetrit tiksunud siis tegin suusõnalise avalduse trassilt lahkumiseks. Seda ma tegingi ja peale seda sai Ramsa kihutama hakata. Seekord lihtsalt ei olnud minu päev.
Kui olin seigelnud läbi raskuste finišisse (ei leidnud linnas seda kohta üles ja umbkeelsed politseiametnikud ka eriti juhatada ei osanud), vahetanud riided ja teinud ühe õlle olidki juba esimesed tegijad kohal. Nüüd natuke selle sõidu statistikat, et oleks numbreid ka.
1. Allan Oras 2.03.40
3. Caspar Austa 2.05.29
5. Alges Maasikmets 2.05.32
176. Ramsa 2.55.03 keskmine kiirus 19,5 km/h
Kokku oli lõpetajaid 224
Peale seda pingutust sõime oma kohustusliku kördi moosiga ja tee ära ning hakkasime Eestimaa poole veerema. Ilm oli ilus ja meel hea. Kes väsinud kes mitte. Kokkuvõtteks tasub lätlaste juurde minna küll aga siis juba suurema pundiga, et oleks mõnusam.
Selline oli meie debüüdi lühikokkuvõte.

1 kommentaar:

  1. Nii, väga hea, ots lahti tehtud- edasi ei takista meie invasiooni enam mitte miski :)

    VastaKustuta